زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد
سرخط خبرها

آموزش و پرورش نیازمند افراد فداکار و ایثارگر است

  • کد خبر: ۲۸۸۶۵
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
  • ۲
آموزش و پرورش نیازمند افراد فداکار و ایثارگر است
حاجی میرزایی: آموزش و پرورش یک ماموریت مهم حاکمیتی است. آینده جامعه بوسیله آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و مهم است که چه افرادی درگیر ساختن این آینده هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی روز سه‌شنبه در جمع گروههای جهادی مدرسه ساز افزود: آموزش و پرورش یک ماموریت مهم حاکمیتی است. آینده جامعه بوسیله آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و مهم است که چه افرادی درگیر ساختن این آینده هستند.

وی افزود: افرادی باید درگیر آینده این سرزمین باشند که دل در گرو و تعلق اسلام، ‌ ایران و انقلاب اسلامی دارند و با تمام وجود و جدیدت حاضر باشند در این راه ایثار و فداکاری کنند.

وزیر آموزش و پرورش با توصیه‌ای به مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت: به این ایشان عرض می‌کنم که حتما در سازمان نوسازی بخشی را مربوط به فعالیت جهادی برای آموزش و پرورش فعال کنند و در راس این بخش نیز یک فرد جهادی انتخاب کنند. یعنی فردی که با فعالیت جهادی آشنا است تا زمینه‌های کار مشترک با وزارتخانه بررسی شود.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: هدف وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور یکی است و برای این هدف واحد راه‌های مطمئنی نیز می‌توان پیدا کرد. وقتی راهکارها و انتقال پیام بین دو طرف وجود دارد، مشکلات نیز حل شده و دستیابی به هدف واحد آسان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ۱۸ درصد مدارس باید تخریب و دوباره ساخته شوند، گفت: بعضی از مدارس به دلیل توزیع جمعیتی، تحرک جغرافیایی و جابه جایی، خالی از دانش آموز شده اند و در مناطقی دیگر نیز تراکم دانش آموز وجود دارد که برای این مشکل باید راه‌کار مناسبی طراحی کرد.


وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی به جای مدرسه سازی بیشتر به روحیه جهادی نیازداریم،  تصریح کرد: وقتی فرهنگ جهادی اشاعه پیدا کند، این حس و حال با ارزش به جامعه نیز منتقل می‌شود و مدرسه جایگاه پرانرژی است که این روحیه را می‌پذیرد.


حاجی میرزایی ادامه داد: ما مسوول تربیت هستیم و مدرسه را برای تربیت می‌سازیم و اقدام جهادگران خود، اقدام مهم تربیتی است. ارزش و اعتباری هم که برای جهادگران قائل هستیم بیش از کلاس و مدرسه‌ای است که ساخته می‌شود. زیرا همه دستاوردهای ما مرهون روحیه جهادی و تلاش خستگی ناپذیر جوانان جهادگر مدرسه ساز است.


وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش افتخار می‌کند که جایگاهی برای تبلور روح و انگیزه جهادی است و ما از این تلاش جهادگرانه استقبال می‌کنیم.

منبع :ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
2
و همین طور وزیر بافکر
ک
Netherlands
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
1
جاداره یادی کنیم ازفروغ السلطنه آذرخشی شیبان مؤسس نخستین مدرسه ابتدایی،راهنمایی دختران که ایشون به عنوان مادر علمی زنان مشهدمشهور هستندروحشون شادباشه وقرین رحمت الهی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->